برگزیدگان سیزدهمین جشنواره علمی اجرایی بهداشت محیط ایران معرفی شدند
کد : 56248
زمان انتشار : 22:18:41 - 1400/09/24
برگزیدگان سیزدهمین جشنواره علمی اجرایی بهداشت محیط ایران معرفی شدند

در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره علمی اجرایی بهداشت محیط که امروز چهارشنبه 24 آذرماه در کاشان برگزار شد از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

در این مراسم ابتدا دکتر مختاری، دبیر جشنواره ضمن معرفی و بیان اهداف جشنوراه، خواستار مشارکت بیشتر جامعه بهداشت محیط در جشنواره های آتی شد. وی از انجمن علمی بهداشت محیط به عنوان انجمنی شاخص در برگزاری همایشها و جشنواره ها نام برد و ان را مایه افتخار دانست. وی در پایان از هیات داوران و کادر اجرایی جشنواره قدردانی نمود.

 

 

دکتر روشنک رضایی نایب رئیس کمیته داوران جشنواره، سخنران بعدی این مراسم بود. وی ضمن بیان کامل نحوه داوری آثار ارسالی، از افرادی که به نتایج جشنوراه معترض خواهند شد دعوت نمود تا اعتراض خود را بصورت مکتوب اعلام نموده تا با ذکر جزئیات دقیق از امتیازات داوران، پاسخ انها داده شود. به گفته خانم دکتر رضایی، داروان جشنواره با دقت بسیار زیاد اثار ارسال را بررسی نمودند.

در ادامه دکتر مصداقی نیا رئیس جشنوراه طی سخنانی اهمیت مشارکت بالای اساتید و دانشجویان و کارشناسان را در فعالیتهای انجمن متذکر شد و از انها خواست انجمن را تنها نگذارند. وی ضمن تقدیر از دبیر و هیئت داوران جشنوراه آرزوی امیدواری کرد که در سالهای آتی جشنوراه پرشورتر برگزار گردد.

در پایان برگزیدگان این جشنوراه معرفی شدند. جهت مشاهده لیست برگزیده ها، فایل زیر را دانلود نمایید.

لیست برگزیدگان جشنوراه

 

 

پایان خبر